Training TOPdesk

Doorontwikkeling service management tool (TOPdesk) bij Saxion Hogeschool.
Werkzaamheden Veor Projects:

Onderbrengen van alle Business Support Organisatie (BSO) dienstverlening in Selfservice Portal (TOPdesk). Daarnaast doorontwikkeling van meldingenbeheer binnen TOPdesk en zorgen voor eenduidige communicatie vanuit deze module.

Opdrachtgever:
Saxion Hogeschool

Betrokken projectpartijen:

TOPdesk
Saxion Hogeschool

Kenmerken:

Informatie inventariseren vanuit Business Support Organisatie (BSO)
Informatie en processen onderbrengen binnen TOPdesk
Instructie geven medewerkers Business Support Organisatie (BSO)
Implementatie meldingenbeheer bij Business Support Organisatie (BSO)

Meer weten of een afspraak maken?

Hoewel we landelijk onze diensten verlenen, zijn we te vinden in Lievelde in de Achterhoek.

Je bent van harte welkom op ons kantoor. Of bij mooi weer op ons terras voor een kop koffie of een glas. Om elkaar beter te leren kennen en vooral om mogelijkheden te bespreken.